Volgers

zaterdag 18 februari 2006

De turbogym helpt echt

De turbogym helpt echt
Beste leden, ik heb zelf dit ervaren. Meten is weten. In de winterperiode ben ik enkele kilo's aangekomen. Ik liet me even gaan. Lekker eten niet afwijzen en geen training even. Mijn broek kon net aangetrokken worden en fietsen voelde het beetje zwaar. Conclusie: maatregelen nemen. Onder andere heb ik aan de krimplijn (eigen dieet) en aan de turbogym gedacht. In korte tijd moest ik een broekriem gebruiken en kon ik ook sneller fietsen.: ongeveer 4 km/uur sneller fietsen. Ik ben ook in een week 1 ½ kg afgevallen. Dit zonder te zweten of acrobatiek te doen. Ik heb alleen iets consekwenter en vaker thuis getraind en ook minder maar niet weinig gegeten. Heeft u ook zoiets meegemaakt? Laat hier uw ervaring(en) zien. Zo niet, dan denk ik dat u de oefeningen niet correct of onvoldoend doet. We hebben hier ook een chatroom waar u anoniem uw vragen en ervaringen kunt uiten. Kom eens langs en als er niemand is, probeer uw gunstige tijden hieronder te melden of mij te vragen zodat ik in de chatroom mijn hulp kan aanbieden. De beste groeten en succes!

2 opmerkingen:

  1. De turbogym helpt echt: correctie.  Ik ben ook in een week 1.100 kg afgevallen. Dit zonder te zweten of acrobatiek te doen. Ik heb alleen iets consekwenter en vaker thuis getraind en ook minder maar niet weinig gegeten.  Bij de vorige meting, woog ik 75,4 kg en bij de laatste - een week later dus- woog ik 74,3 kg. Ruim een kilo lichter. Ik zal op deze manier nog even doorgaan. Het hoeft geen obsessie te worden, want we leven maar een keer.De beste groeten en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoeken naar een evenwicht Het kan zijn dat u nog geen resultaten geboekt heeft. Dan is er sprake van dosering van de oefeningen. Men moet altijd soepel en voorzichtig met de training beginnen. Na enkele bewegingen kunt u harder en/of sneller doorgaan, maar men mag nooit het lichaam forceren. Het ligt natuurlijk ook aan uw doelstelling. De persooonlijke situatie is van grote belang om de training te kunnen testen en plannen. Zo kan men trainen om een gezond kleurtje in het gezicht te krijgen, de algemene conditie verbeteren, strakke spieren te verkrijgen, afvallen of gewoon even fit worden na een tijdje zitten. Zoiets kan ik bedenken, maar er is meer dat nog niet onderzocht of ervaren is. Hoe dan ook, u kunt trainen als u een mentale of lichamelijke prestatie moet leveren. Als u naar bed (gewoon slapen) gaat, het is af te raden om te gaan trainen: doet u het toch wel, dan is het mogelijk dat u niet snel in slaap valt. In een eerder bericht heb ik u verteld dat ik opvallend afgevallen was. Dat gebeurde niet zomaar. Ik heb mijn training naar mijn situatie aan moeten passen. Ik heb niet gewoon 3 keer per dag 10 landingen geoefend, maar 3 x 20.  Dit bleek te helpen bij me, maar bij andere personen moet deze dosering waarschijnlijk aangepast worden. Als men tussendoor, al is het sporadisch, iets meer eet, dan moet de dosering verder aangepast worden of moet er rekening mee houden bij de volgende meting/weging. Na een week training kunt u resultaten verwachten. In feite zijn er meteen resultaten als u correct traint, maar in korte tijd zullen ze niet duidelijk of in mindere maat waarneembaar zijn. Tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen